NaZaNiN jOoN
یـــــه نـــــــخ ســـــیگار بکـــــــــشم بــــریم ســــر پـــــست بـــــعـــــــد

 

برخی انسانها قایم موشک را دوست دارند ؛ پس برخی وقت ها باید برایشان پنهان باشی تا بفهمند احساس بازیچه نیست ...

 

 

 

 

 

بعضیا رو باید یهو از زندگیت حذف کنی ...

اگه به مرور باشه زجرت میدن ...

مثل کندن چسب زخم ( ̲̅:̲̅:̲̅:̲̅[̲̅ ̲̅]̲̅:̲̅:̲̅:̲̅)

از رو پوست که یهو می کنیش و خلاص میشی ...

 

 

 

 

 

 

خطای دید یعنی اینکه :
طرف هیچ خری نیست ، ما زیادی گنده می بینیمش !

 

 

 

 

 

دست روی دلم نذار ...

پا گذاشتی كافیست ...

 

 

 

 

 

وقتی میرفت گفتم کجا ؟

گفت : به درک … منم گفتم : به درک …

و این چنین بود که ما در اوج تفاهم از هم جدا شدیم

 

 

 

 

 

 

جدیدا دلم خیلی خیلی خیلی گنده شده . . .

ولی جالب ایجاست که بدونی هنوز هم یه سر سوزن واست جا ندارم که ندارم

 

 

 

 

 

 

مار در آستین شرف دارد به تو

مار را خودم پرورش داده ام

نیش تو دست پرورده ی کیست ؟

 

 

 

 

 

 

 

معمولا اونایی که هندونه زیر بغلت میذارن ، همونایی هستن که پوست موز زیر پات میذارن ... !

 

 

 

 

 

 

از تنها بودنم راضی نیستم اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم …

 

 

 

 

 

آرزوی خیلی ها بودم اما .... قربانی قدرنشناسی یك نفر شدم !!!

 

 

 

 

 

آدم ها تنها که نباشند ، می روند …

تنها که می شوند ، برمی گردند …

وقتی که برگشتند تنها لایق یک جمله اند : "هِررررری"

 

 

 

 

 

 

همیشه گفتم و تکرار میکنم :

احترام میذارم به کسیکه بتونه خرم کنه اما سرویس میکنم آدمیو بخواد خر فرضم کنه ...

 

 

 

 

 

نه تنها ترکت می کنند

وقت رفتن با تمام پررویی دستور هم میدهند :

مواظب خودت باش ... !

 

 

 

 

 

كاش یه سری آدما هم مثل پینوكیو چوبی بودن كه حداقل امیدی واسه آدم شدنشون بود !

 

 

 

 

 

شکستن

خرد کردن

سوزاندن

خاکستر کردن

به باد دادن ...

از هر انگشتت یک هنر میریزد ...

 

 

 

 

 

 

معرفتت از این سیگار هم کمتره !

تا آخرش به پام میسوزه !

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے

 

 

 

 

 

 

طعم صداقتت را چشیده ام ؛ تعریفی نداشت لعنتی !

لطفا کمی دروغ بگو ، شاید دروغ هایت صادقانه تر باشد !!!

 

 

 

 

 

 

بعضیا که فكر می كنن از دماغ فیل افتادن ؛ همانا از نظر ما "پاپ كورن" هم نیستن !

 

 

 

 

 

 

قدیما ... تا کسی مجبورنبود ، دروغ نمی گفت ...

الان تا کسی مجبور نباشه ، راست نمیگه ... !

 

 

 

 

 

 

ترجیح میدم در زندگیم اسم یک سری رو "غریبه" صدا کنم که وقتی از پشت خنجر می زنند با خود بگم : بیخیال ، از غریبه بیشتر از این انتظار نمیره

 

 

 

 

 

 

بعضی وقتا وقتی یكی بهتون میگه "ببخشید اشتباه كردم" ، بهتره قبول كنید

چون "اصلا خوب كردم ، حالا چی میگی ؟" ، جمله بعدیه كه بهتون میگه ...

 

 

 

 

 

 

سوال من اینه که : اونایی‌ که واسم میمردن ؛ الان کجان که برم واسشون یه فاتحه بخونم ... ؟!؟!

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

★ ℕÅSⅈℳ ★
ساعت18:21---7 ارديبهشت 1392
سلام عشخممم وبت عالی عالیه
بووووووووووووووس هنسلیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:,15:2به قلم: نازنین جوون ™